منوی برگه ها
منوی دسته ها

ارسال شده در تاریخ 9 آگوست, 2015 | 0 دیدگاه

دورۀ آموزشی تیپ نمای شخصیتی مایرزـ بریگز MBTI

دورۀ آموزشی تیپ نمای شخصیتی مایرزـ بریگز MBTI

گروه «توسعه سلامت سازمانی ویرا» با هدف بهبود عملکرد و افزایش بهره وری در سازمان ها، فضاهای اداری، شرکت ها و تیم های کاری، دورۀ آموزشی تیپ نمای شخصیتی مایرز­ـ­ بریگز MBTI را برگزار می نماید. شایان ذکر است این دوره با رویکردی تخصصی و عمیق به ساختارهای شخصیت و ابعاد پنهان تعارض ها و مشکلات در روابط کارکنان آموزش داده می شود. نتایج بدست آمده از آزمون MBTI صرفا به عنوان یک گزارش ارائه نمی شود، بلکه تفسیری آموزشی – کاربردی به صورت عملی در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.  در این دوره آموزشی مطالب نظری زیربنایی در محیطی پویا و ضمن برقراری یک تعامل متقابل بین مدرس و شرکت کنندگان، تدریس شده و افراد شخصاَ تست را اجرا و نمره­ گذاری می­ کنند. پس از آن قدم به قدم با ترجیحات روانشناختی و شخصیتی، نقاط ضعف و قوت خود و دیگران آشنا شده و آموزش هایی در زمینۀ مداخله و حل مسائل ارتباطی خود در محیط کار و خانواده و نیز بهبود روشهای مدیریت گروه دریافت می­ کنند. از جمله جذابیت ­های این کارگاه آموزشی، جنبۀ اکتشافی و اختصاصی بودن مرحله به مرحلۀ آموزش ها و کاربرد وسیع آنها در طیف وسیعی از روابط افراد می ­باشد.

workshop-MBTI

از جمله منافع این دوره آموزشی برای افراد و سازمان ها می ­توان به این موارد اشاره نمود:

  • میزان تعارضات درون گروهی و هزینه­ های ناشی از آن را کاهش می ­دهد.
  • نقاط قوت هر فرد و نیز هر تیم کاری را مشخص کرده و زمینه­ هایی که پتانسیل رشد بیشتر دارند را نشان می­ دهد.
  • روند تشکیل تیم­ های جدید را تسریع نموده و به سرعت اعضای جدیدگروه را با بقیه هماهنگ می­ نماید. با افزایش آگاهی افراد نسبت به نوع ترجیح­ هایی که در برقراری ارتباط دارند، سبک­ های کاری که انتخاب می­ کنند و استرسورهایی که آنها را تهدید می­کند، روابط کاری آنها در گروه بسیار قویتر خواهد شد.
  • انعطاف ­پذیری افراد را در مدیریت افزایش می­ دهد.
  • در صورتیکه مدیران نسبت به تیپ ­ها و نیازهای متفاوت افراد گروه، آگاهی داشته باشند می­ توانند گروه خود را به روش های بسیار مؤثرتری هدایت و سرپرستی نمایند. در اینصورت رهبری آنها می ­تواند به انگیزش بیشتر و ثبات و بهره ­وری منتهی شود.

در طول این دوره علاوه بر آموزش افراد در خصوص مفاهیم مربوط به تیپ­های شخصیتی MBTI به طور تخصصی به کاربردهای تخصصی این ابزار در سازمانها و صنایع نیز پرداخته خواهد شد.

  • برای دسترسی به اطلاعات جامع تر در مورد این دوره آموزشی لطفا اینجا کلیک کنید.
  • لطفا جهت درخواست برگزاری دوره آموزشی MBTI با شماره 88790082-021 تماس حاصل فرمایید. یا به آدرس ایمیل info@viraclinic.com درخواست خود را ارسال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معادله امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.